Spokojenost na obou stranách

.

Rozvozem jídla vydělají obě strany obchodního kontraktu, jak lze nazvat vztah mezi zákazníkem – strávníkem a restaurací. Proč? Protože restaurace udělá obrat bez ohledu na momentální obsazenost svých kamenných prostor a bez nákladů na personál a další služby, mytí nádobí apod., které s provozem restaurace a tedy s obsluhou každého hosta souvisí. A zákazník, ten si může počkat v klidu domova a pochutnat si na svém oblíbeném jídle i v době, kdy se mu z nějakých (hlavně časových) důvodů nehodí trávit čas návštěvou restaurace.

.

Nejen lenost, ale i objektivní důvody

Nejde samozřejmě jen o pohodlí zákazníka. Samozřejmě můžou nastat objektivní důvody – nemoc, problémy s dopravou, nepříznivé počasí, nebo nechcete nechat milenku vychladnout, když se dnes tak hezky snaží, ale vy už přesto dostáváte hlad a cítíte potřebu doplnit energii.

Ohodnoťte příspěvek
.